Kontakt

Než zavoláte ...

Vyplníte  tuto žádost o zpětný odkup  a necháte si jí ověřit u svého finančního poradce, který Vám s vyplněním rád pomůže, případně si ho nechte ověřit na kontaktním místě  checkpointu  a odeslat k nám na Amundi Czech Republic Asset Management, a.s., Rohanské nábřeží 693/10, Praha 8, 186 00.

Kde a jak mohu sledovat svoje investice a jak si mohu vygenerovat výpis?

Ke sledování Vašich investic slouží naše aplikace  moje.amundi.cz . Přihlašovacím jménem je Váš e-mail (pokud jste si v aplikaci nenastavili jiné). Pokud se přihlašujete poprvé nebo jste zapomněl(a) heslo, klikněte na  První přihlášení / Zapomenuté heslo  a po zadání e-mailu Vám bude heslo obratem zasláno. Se zaslaným heslem je pak potřeba se z bezpečnostních důvodů do 15 minut přihlásit. Pokud si chcete stáhnout výpis ke konci čtvrtletí/roku, můžete využít náš  vzdálený přístup k výpisům  – zde stačí pro přihlášení pouze číslo účtu (smlouvy), rodné číslo a email.

K převedení zděděných podílových listů je potřeba mít právně platné Usnesení od soudu. S ním se zastavte u svého finančního poradce nebo na jakékoliv pobočce UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

  • V případě, že chcete podílové listy rovnou i odprodat (získat za ně finanční prostředky), stačí vyplnit  formulář Přechod a zpětný odkup .
  • V případě, že si chcete podílové listy ponechat, je třeba vyplnit novou smlouvu (zejména Amundi Invest) a formulář  Přechod produktů Amundi .
  • Od podání příslušného formuláře do naší společnosti je celý proces vyřízen do 15-ti pracovních dnů

Jak změním kontaktní údaje (jméno, adresu, e-mail...) nebo finančního poradce?

Pro změnu údajů je potřeba vyplnit formulář  Žádost o změnu údajů  a nechat ho ověřit u svého finančního poradce, který Vám s vyplněním rád pomůže, případně si ho nechte ověřit  na kontaktním místě checkpointu  a odeslat na Amundi Czech Republic Asset Management, a.s., Rohanské nábřeží 693/10 , Praha 8, 186 00.

Jak se přihlásím do aplikace Nemo a kde získám přihlašovací údaje?

Pokud se  do Nema , naší aplikace pro finanční poradce, přihlašujete poprvé, je nutné  zaregistrovat se na této stránce . Pokud bude vše v pořádku, obdržíte další den dopoledne uživatelské jméno a heslo, které si změníte hned při prvním přihlášení. Pokud jste zapomněli heslo, snadno ho obnovíte  této stránce .

Kontakt

Pokud jste nenalezli odpověď nebo máte jiný dotaz, neváhejte kontaktovat naše klientské centrum na telefonu nebo přes e-mail.

Klientské centrum:

Klientské centrum je připraveno vyřídit veškeré vaše telefonické a e-mailové dotazy. Uvedené linky zemí jsou platné podle čísla volajícího. V případě, že voláte ze slovenského čísla, využijte linku určenou pro SK. V případě českého čísla využijte linku ČR.
Bezplatná linka ČR: 800 118 844
E-mail : infocr@amundi.com
Pracovní doba: Pondělí – Čtvrtek 8:30 – 17:00, Pátek 8:30 – 16:00
Může se hodit : Dokumentace     Často kladené otázky - FAQ
Preferujete osobní jednání? Sjednejte si schůzku se svým finančním poradcem.

Skupina Amundi

budova RUSTONKA 2
Rohanské nábřeží 693/10
186 00 Praha 8

Infolinka ČR:  800 118 844
Recepce : +420 296 354 111
Fax : +420 296 354 100
E-mail:
infocr@amundi.com
Internetové stránky:
www.amundi.cz
Datová schránka:
Amundi Czech Republic Asset Management, a.s. pywfn89
Amundi Czech Republic, investiční společnost, a.s. fb7ekmw

Kontaktní formulář