Investovat na vyšší důchod můžete v jakémkoliv věku
Naše představy o důchodu se výrazně změnily. Koukat na televizi, nakupovat ve slevách a starat se o vnoučata dnešním důchodcům už nestačí. Lidé v důchodu dneska cvičí jógu, cestují po světě, navštěvují přátelé, žijí kulturně.
Zkrátka jako důchodce chcete žít déle a zdravěji a chcete si užívat, dokud to jde.
Pokud se vám při pohledu na výši vašeho stávajícího nebo budoucího důchodu nedělá dobře, je důležité jednat.
Nikdy není pozdě začít investovat více na důchod. Jaké kroky byste mohli nyní udělat, abyste dosáhli na váš vysněný důchod?
Když je vám dvacet nebo třicet let, myslíte si, že důchod je to poslední, co musíte teď řešit. Prioritou pro vás je bydlení, cestování, užívání si života a k tomu musíte řešit spoustu dalších výdajů.
Zastavte se a začněte řešit důchod teď a tady, může to mít obrovský dopad.
Odkládat řešení vašeho důchodu na později znamená mít v budoucnu méně "volných“ peněz, které by vám mohly zpříjemnit život, až si budete chtít užít života a nemyslet jen na peníze. Ať už se nacházíte v jakékoli fázi, dobrý plán nebo dobrá rada vám mohou pomoci na cestě k vysněnému důchodu
Pokud není uvedeno jinak, všechny informace obsažené v tomto dokumentu pocházejí od společnosti Amundi Asset Management S.A.S. a jsou platné k 8. květnu 2024. Diverzifikace nezaručuje zisk ani nechrání před ztrátou. Názory vyjádřené ohledně tržních a ekonomických trendů jsou názory autora, nikoli nutně společnosti Amundi Asset Management S.A.S., a mohou se kdykoli změnit na základě tržních a jiných podmínek a nelze zaručit, že se země, trhy nebo odvětví budou vyvíjet podle očekávání. Na tyto názory nelze spoléhat jako na investiční poradenství, doporučení ohledně cenných papírů nebo jako na indikaci obchodování s jakýmkoli produktem Amundi. Tento materiál nepředstavuje nabídku ani výzvu k nákupu nebo prodeji jakýchkoli cenných papírů, podílových jednotek fondů nebo služeb. Investice zahrnují rizika, včetně tržního, politického, likviditního a měnového rizika. Minulá výkonnost není zárukou ani ukazatelem budoucích výsledků.
Datum prvního použití: 1. července 2024
ID dokumentu: Dokument č: 3578109
Marketingová komunikace