Kampaň oslavující disrupci startuje

04. listopad 2020

V prvním listopadovém týdnu startuje produktová kampaň evropského lídra ve správě aktiv, Amundi CR. Kampaň na podporu fondu  Global Disruptive Opportunites  poběží až do poloviny prosince v online prostředí. Na jaře na ni naváže outdoorová část ve velkých českých městech.

Reklamní kampaň cílí na podporu fondu CPR Invest - Global Disruptive Opportunities, který se skládá z akcií mezinárodních společností přinášející převratné změny a novinky. Fond letos zvítězil v anketě  Zlatá koruna , v kategorii Podílové fondy, která je v kampani akcentována.

Fond Global Disruptive Opportunites je více-sektorový, zaměřený na čtyři hlavní oblasti: Průmysl 4.0, Obnovitelné zdroje, Digitální ekonomie a Zdravotnictví.

Celou kampaň budou provázet i doplňkové aktivity, jako např. rozhovory s tematickými hosty v  podcastech Petra Šimčáka , které si během listopadu budete moci poslechnout na Apple Podcast, Spotify i SoundCloud.

Další zprávy